Nike Løbesko

Vše co se týká techniky, zapojení, ND
Odpovědět
Pete Faraday

Nike Løbesko

Příspěvek od Pete Faraday »

NU, AT JEG FIK DET Nike Løbesko UD VEJEN TIL VED, wow det er en stor lil skærm navn, du kom der lol jeg ved det beskriver nøjagtigt hvem du som person lol en fagot her oppe og taler om stavemåde og lort så ur prøver at kalde mig uvidende fordi det er hurtigere at skrive U i stedet for dig. SLUK SLUK FUCK UP, hvis du guna kalder nogen ud. Har du noget sjovere end den forbandede lol, men jeg banker ikke på det, fortsæt med at gøre dig for det rigtige.

Tir, 26 feb. 2013 17:43:22 0000 .394988 # comment-561725 @NuttyKicks helvede, ja ... men det er alle sjove & spil. Chuck & kenny har været baggin på hinanden for 13 år nu. Og jeg kan ikke få nok af det bro lol ... og u kno de 2 år, Barkley & Olajuwon var sandsynligvis de bedste spillere i da Nike Løbesko Herre league på da tid så du var bond til at have sum succes, hvis du var på Houston eller Phoenix. Espc wit mj goin at spille baseball& men Kenny var en god shooter og har sum nøgle spande i den vestlige konference finale. men du har ret.

Har jakken, Nike Løbesko Dame men skal nu finde den taske, der er et eller andet sted begravet i mit værelse. Lørdag, 23 juni 2012 16:01:40 0000 .334065 # comment-513515 Dette par, "Homegrown", DQM "Bacon" er alle gode valg til AM90-arv. Men de udeladte et stort par: "Hufquake"! Hvordan i helvede er Dave White eller Navigation Pack-udgaverne over Hufquake? !! Eller Steve Nash dem. Jeg vil tage en af dem ud til Hufquake. En anden, som jeg kan lide, men sandsynligvis ikke var så stor, er AM90 ud af den japanske pakke "Shaved Ice".

Lør, 12 maj 2012 00:10:34 0000 .325284 # comment-490752 Nike Free Sneaker News skal komme op på deres info! Jeg har personligt 2 par af disse skum, da Big Infinite havde ret, mange mennesker var ikke på disse, da de faldt. Faktisk faldt de to gange. Første gang var 82 par i august 2008, derefter faldt de igen i november 2008 for at fejre 1 års jubilæum for HOH 125th street. Det var da jeg købte mine kammerater. Ca. 160 par blev i alt frigivet. Sneaker News bedes gøre bedre research næste gang, tak!

men jeg vil se andre have den samme samling; Jeg kan aldrig hader! LOL. Derfor, Nike, bring'em tilbage !!! Lørdag, 16 juni 2012 15:21:55 0000 .333276 # comment-511034 Jeg har søgt højt, lavt, op, ned, vest, øst, syd og centralt efter disse og varsity røde fordele. Jeg fandt begge fra en sælger på ebay i min størrelse og prøvede at tilbyde ham lidt mindre, end han bad, unødvendigt at sige, at han solgte dem 5 minutter senere til en anden, og jeg er stadig forbannet over at tro på, at jeg gik glip af disse på grund af et par dollars, dumme mig.

Lørdag, 8 dec. 2012 01:41:57 0000 .373285 # comment-541871 @ 420King Jeg Nike Free 5.0 Dame husker de mike myers samlinger for lol& selvom jeg ikke bærer for mange uptowns, som jeg også brugte. Jeg antager, at så mange falder nu og nu & forskellige variationer med disse månens af1s komin, da hele "giver slip på et nyt par uptowns" linje er ikke så behageligt som det plejede at være ya kno ... og jeg sagde, det var rundt i 2006 / 07 da af1s begyndte at komme ud af hånden ... og 30-års jubilæumet var efter min mening frygtelig. Jeg får fat i det Obrázek hele hvide skum af1s hi & orange skum af1 lavt.

Odpovědět