Právě je pát 14. pro 2018 6:52:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob 12. bře 2016 22:17:25 
Offline

Registrován: sob 12. bře 2016 21:57:17
Příspěvky: 1
Ahoj,

už trochu zoufalej, ale tak snad...

Kamarádovo Berlingo 1.9D, 51kW.. hrozně špatně startovalo (blbě chytalo, bílý dým, apod. nalezena voda ve voleji, atd.

hlava dolů -> podpálený ventily (zabroušení ventilů, srovnání hlavy - prý byla lehce prohlá). když už jsme v tom byli, tak nový trysky na vstřikovačích (uděláno v diesel servisu HALE - dieselservis.cz) a repas vstřikovačů a rovnou nové rozvody. všechno to vyšlo na čas.

při demontáži zajištěná klika (setrvačník, čerpadlo i vačková hřídel). hlava se sundala, vše demontovalo, nechalo zbrousit, složilo se zpátky. nové těsnění, šrouby. nasazena hlava... nasazené rozvody, napnuté, 8x protočeno, zase na přípravky, vše OK, zakrytováno, atd... a nestartuje. odvzdušněno co šlo, z vysokotlaké části nafta jde, vracečkou jsme zkoušeli i natlakovat zpět do nádrže a povolit přívod na čerpadle, takže odvzdušněno snad vše... a stále nestartuje...

přijde mi, jako kdyby to jelo naprázdno, komprese mi přijde malá.
když sundám vrchní kryt a startuju, tak jde ZE sání jakoby pára.. když sání zacpu a točím ručně motorem, cítím, jak vzniká podtlak, ale pak také jde vzduch ven... (jako kdyby nějak divně otevíraly ventily?)...

tak jsem znova několikrát zkontroloval rozvody a zkusil znova nastavit, vše ok, ale točí točí, nenastartuje.. skončil jsem tedy u vačky a říkal jsem si, jestli jsem ji nemohl nějak otočit. o 180°to tady nejde, protože je vždy zajištěná na jednom místě. napadlo mě, jestli se nějak neprotočila, asi to tam je na kónus... ale šrouby někdo už kdysi dotáhl tak na krev, ze jsem měl co dělat, abych je povolil...

jak se tady nastavuje vačka? na pravítko, podle vývěvy rovně s hlavou? protože když sundám vývěvu, tak je drážka na vačce svisle s hlavou a ne vodorovně...

určitě se mi nemohlo protočit čerpadlo. to bylo pořád zajištěné. než jsem sundal poprvé rozvody, označil jsem si i setrvačník na 3 místech. i to mi sedí, když ho zaaretuju.

navíc, když jsem zaaretoval setrvačník a sundal hlavu, tak byl 1. a 4. válec nahoře v horní úvrati a válec 2 a 3 byl dole...už jsem trochu zoufalej..

nenapadá někoho něco?

na fotkách mám povolené domečky, ... rozvodů jsem už dělal nespočetně, včetně sundání hlav, ventilů, apod... ale tohle už nechápu :(


Přílohy:
2016-03-12 17.24.34.jpg
2016-03-12 17.24.34.jpg [ 156.86 KiB | Zobrazeno 4768 krát ]
2016-03-12 17.24.27.jpg
2016-03-12 17.24.27.jpg [ 156.25 KiB | Zobrazeno 4768 krát ]
2016-03-12 17.24.18.jpg
2016-03-12 17.24.18.jpg [ 151.28 KiB | Zobrazeno 4768 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Originál a repas turbo Citroen
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Naše další fóra: | Audi | BMW | Citroen | Dacia | Ford | Honda | Mazda | Mercedes | Mitsubishi | Nissan | Peugeot | Renault | Seat | Škoda | Subaru | Toyota | Volvo | Volkswagen | Tuning Forum |

Reklama | Portfolio autoklubů | Kontakt | Zpracování osobních údajů